Friday, October 4, 2013

IGAS SUURUSES TUHKATRIINUDELE

Täna tahaks juttu teha probleemist, millega olen viimasel ajal oma töös kokku puutunud - viimane üllatav juhtum oli veel sel nädalal.

Tuleb välja, et mitte kõik ateljeed ei soovi teenindada kliente, kelle suurusnumber on mõnevõrra suurem, kui 38. Või siis ütleme nii, et kelle suurusnumber jääb sinna 50 kanti või on suurem. Tahtmata seda teemat pikalt kommenteerida, ütlen vaid - minu ateljees suurusepiiranguid pole.
Teades ise, kui raske on kobedamatele suurustele valmisrõivaid leida - rääkimata siis veel pruutkleidist või õhtutualetist - olnuna ka oma elust vähemalt kümme aastat tugevas ülekaalus - siis läheb see teema mulle väga hinge ja tekitab pahameelt. Saata pruut ateljee ukselt tagasi suurusnumbri pärast - masendav.


  
Jäädes positiivse poole peale - igas mõõdus klienti saab kenasti ja sobivalt riidesse panna. Seda suurem on minu kui disaineri heameel tehtud tööst, kui "suurem väljakutse" oma uut mina peegli ees end ära ei tunne ja tulemusega üliväga rahul on. Koostöös disaineriga ja esimesest sekundist peale soovitusi usaldades - on tulemuse häädus garanteeritud.

Siinkohal tahaks julgustada ebastandardsetes suurustes Tuhkatriinusid - tulge kohale, rääkige oma soovidest, leiame lahenduse! Pole mitte ühtegi sobimatut suurust. Kui keegi väidab, et "aga sellele kliendile ei saa ju midagi normaalset õmmelda, kuna ta mõõdud on nii või naasugused", siis ei tohiks see väitja antud tööd teha.

Kohtumisteni ateljees!!!


Pilt - Plus Model`s Magazine

1 comment:

  1. Mul on vaja ebastandartset mantlit. Võtan lähiajal ühendust :)
    Monika Plaser

    ReplyDelete